woensdag 23 juli 2014

Happy Birthday Party Charlie #1

1jaar daar hoort een KROON bij!



Ik liet mij inspireren door volgende blogs, daar kunt u het patroon vrij downloaden.
FIEN EN MIEN
The Long Thread
Mina Dotter

Sommige werken met een biaisband onderaan de kroon.
Ik stak er een paspelbandje tussen.
De cirkel met cijfer 1 heb ik eerst met vliesofix vastgestreken op de kroon.
Om dan nadien rond om rond vast te stikken met een zigzagteek.
Het cijfer heb ik niet vastgestikt (in de hoop dat ik die er binnen een jaar van kan lostpeuteren en gewoon een nieuw cijfer kan opstrijken.)



Voor het aankleden van de tafel kocht ik in de ikea verschillende soorten inpakpapier.
Wist je dat ze nu een eigen papershop hebben? Wij kozen groen!




Voldoende placemats bij elkaar gezocht en inpakken maar!







Als aandenken kreeg iedereen een magneet (ook van ikea) met foto van de jarige. Elk jaar zal er voor hen een nieuwe foto gemaakt worden om te vervangen. 



Voor de tafelschikking gebruikte ik gewoon tape om de naam op te schrijven. 


Nog een vlaggenlijn in de struiken en klaar is kees!


OONTJE legt het voor jullie mooi uit hoe je dit doet!
De letters werden met vliesofix vastgestreken.

Groetjes en tot de volgende!



1 opmerking:

  1. Proficiat met je jarig zoontje!
    Die placemats inpakken, een ideetje dat ik ga onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen